salam . my dear blogs y dah nak berhabuk . haloo .
maaf . aku tak boleh nak tulis ape y sebenarnya aku rasekan .aku sgt sedih .
tapi , aku sangt sakit hati jugak . aku tak tahu .
aku lemah . aku tak tabah . aku cuba hilangkan nye. aku cuba senyum , gelak . tapii ,
tu semua tak bagi kesan pon .
sebenarnye macam nie , ptg tadii .
mase tu aku kat unit math *buat2 rajin cz kene check jwpn maxel* haha . eheem . b serious ! okey2 . i will :'(
hm lepas tu , aku check fon >one new mesage< .ei ,sape mcj nie ? ok . aku unlock keypad . bukak ler msj nye . conversation nye lebih kurang macam nie

*awk kenal jue ? *haai , syyg , bg laa salam dulu! ok fainng . awk terlupe kod.
=em ta laa . sape tu ? btw npe ? *muke aku hairan gile time niee ==,
*uat2 ta kenall kee . meme ta kenal ? 
=betol . ta kenal laa . nape gn die ? cakap jela
*ta dew ape laa. law taw awk na mainkan owg , siap laa
.....................................................................................................................

hm ok . cz mende niee , mood aku sgt laah spoil .
n pade mentee aku tadi ,time maxel . sorii . fasy korang ta study tadi . tak de mood :"( maafkan saya !
hm and ak memg ta de mood lgsg na convers gn spe2 lgsg tadi . aku cube sorok perasaan nie.
aku cuba senyum , senyum dan senyum lagi .
sesungguhnye , berat bahu memandang , berat lagi beg sekolah y tak ikut jadual kelas . hahaa .

ak ta taw . aku terase dgn die . np die ta teros terang ? ape y jadik sebenarnye ? tolong laa jelaskan .
aku keliru , np awk kurung owg dgn perasaan keliru nie ?
sayye ta suke !! awak yang kejamm . ape y jadik ? soalan sya :
sapa juee ?
ape die cakapp ?
YA ALLAH , aku keliru sgt . aku akui , aku cuba menerima die seadanya .
aku cuba hilangkan perasaan dalam hati aku , yang penah berbisik ,* hm adik gn abg mesti same jee perangai . na mainkan kau je .*
aku harap . kau bukan macm tu . aku nak jawapan . aku perlukan kepastian . aku keliru . tak dapat nak luahkan !!
aku harap kau paham . aku takot . takot untuk harung sume nie , aku tak tabah !
aku sayang dan hargai kau ! aku terima kau seadanya jugakk !!


got confusing

otak aku tak mampu DETECTED
ape kau rasee ?

FLU BACK ?

crying like a little girl

do i ?

i don' wanna missing u :'(

after u got my pain heart 

im sick . it hurts

messy heart . i cant found u !

but , i cant smile more
when u r not b my side :/


see it ?
ur roses stabbed me .
hmm 


but , i still need u
damnly ,
loving u is not to losing !
macam nie haaa , ape yang aku rase !


tapi , aku tak boleh berterusan macam niee . aku kene tabah jugak . 
fateenng ! exam da dekat , study la sayaang ! 
>aku harap ade yang sudi cakap macam nie <


tak pe . aku akan cuba . ape2 pon , aku tak boleh campurkan personal gn exam kan ?
aku akan study ! ketepikan problem :(

supaya aku akan berjaya



dapat lah aku berdiri tenang 
atas tempat rata ! *haha*

maaaf . fikiran aku terganggu , aku byak merepek . huuhhh =, 
ampun yaa kawangg2 :( 
i heart u <3


0 reactions:

Post a Comment

jari jemari meninggalkan tapak di blog ini .

SMILE BABE . Powered by Blogger.

Gadis & Jejaka pilihan

 
UryienFaten's moment Blog Design by Ipietoon