put the blame on me =='

Assalamualaikum (:

heeyy. kayy . nampak title hari nie tak ? hm nampak kan ? *anggukangguk*. baguih hampa suma :D
nape aku ckp cm tu ? trust me . aku memang rase semua salah drpd aku . aku je . reason ? EGO =='
tinggi nye ego aku ?? ye. memang sgt tinggi. setinggi bangunan pencakar awan maybe =='
OMG. lupe na cite laa ape sbenarnye jadi. yelaa. na bgtw nie . that things happen just a few days ago actually. its all about aku gn die, capital H. hm kami gadoh, eh tak . bukan gadoh. tapi salah paham. mungkin ? ohh, tak kot. ego aku. ye . tu sebenarnye yang betol. teroknye perangai aku nie . 
entah macam mane that things happen . aku totally rase mcm, hmm still ta cye . antara aku gn die , kosong. got nothing btween us after accident tu . YA ALLAH , ape dah rasuk aku mase tu ? smpai aku buat die mcm tu ? kejamnye aku. :'(

deeply inside jantung hati aku , aku sayang kau :) jgn tanya aku macm mana, ape n kenapa aku syg kau H . tapi tu je aku mmpu ckp =='
at first , mase mula2 aku accept kau dalam hidup aku , aku memang keep terfikir yang aku ta deserve dapat guy sebaik kau . yelaa, bcz you deserve more sayang . not suppose kau gn aku . aku nie ? apelah sgt . poyo je mungkin ? betol lah org kate , pasai mulut , badan binasa. kan ? semua nye jadik pasal aku y mintak . ye . aku yang mintak clash. aku admit . aku tak snggup lagi nak biarkan kau tetap je sabau gn perangai aku .betol cakap kau . aku ta reti nak tunjuk aku hargai kau n mungkin aku memang tak penah hargai kau . *dalam hati menangis* hmm nape aku sedih ? dah dah . aku sepatutnya happy for him. after diz , boleh la die cari gurl yang lagi layak untuk die . nak compare kan aku . hm payahh . die terlalu baik untuk aku . tapi aku ? 

lepas nie , hilang lah tempat aku nak membebel mcm selalu , na cite pasal perangai lecture kat sini, prob aku lagi .dah tade sape yang akan marah aku kalau aku 'overtime' dgn game . sape lagi ? da tade sape yang nak teman aku tgok movie saeng lagi :'( annnddd the most thing , sure orang kuning aku kene strok lepas nie . dah tade sape nak kacau die lagi.sunyi lah kau En. kuning. maafkan aku ;'(

apeape pon jadi , aku kene ikhlaskan hati . semuanye aku serahkan kat takdir je . bukan senang sebenarnye nak facing semua nie . andainya aku kuat sekuat POPEYE *ape kaitan ? *
akan aku cuba ! macam hari nie, aku keep dgn game je .

one more things , thanks for the cadbury sayang :)
ingat lagi , aku akan cakap hari2 birthday aku cz aku nak mintak chocolate . sampaikan kau akn cakap, nnti bile kite kahwin , "saya kasi hantaran 11 dulang coklat ye ? "
maafkan aku. aku buat semua nie cz terpakse .

dah dah.tu semua dulu punye cite je. 2013. tahun nie, awal2 tahun lagi aku da simpan memory cm nie . takpe . be strong ! yay . kau mampu. faking smile :)

0 reactions:

Post a Comment

jari jemari meninggalkan tapak di blog ini .

SMILE BABE . Powered by Blogger.

Gadis & Jejaka pilihan

 
UryienFaten's moment Blog Design by Ipietoon