FAST ESCAPE WITH THOSE BELOVED ONE.

hola.  it has been lame gile gile x berhupdate on my blog. am i right ? hm not in really good moods lately on writing about my life.
but alil bit more before end of 2015, i think i wanna write some. AHAHHA.

okay. back to d topic.
about escape ? its not about escape dr penjare either from kesalahan besar such as being too cute etc ye.
its about escape while having my good times with them . them ? ya them. my girlfriends.

to be honest, aku ni mmg jenis berkawan je dgn semua peringkat usia jantina dgn x menitikberatkan latar belakang of my friends. and these post will be special for my friend yang kat kuantan sane bcz they also somehow act as catalyst bile aku cakap aku nk balik. hahha. mana x nye, asal balik je memang merayap lah oii. so this post basically nk cerita yang aku akn escape by hang out dgn mereka mereka nii.

Im so glad to have them as my friends. kitorg kenal since sekolah menengah and ade y dah kenal since skolah rendah lagi lah , time mase tu baru baru jadi org kuantan. i would bold on few of thems only hihiks since kalau nak cerite sorang2 , 7hari 7 malam never endings.  kite cerita about basic je lah. hahaha.

but, kebiasannya manusia yang selalu aku jumpa n blh dkatakan wajib jumpe are intan n ain. kalau intan ni kitorg dh rapat mcm belangkas yang duk bercengkerama since aku dajah 5 lg. haha. kalau ain pulak pn kenal time dajah 5 tp mase tu x berapa rapat mana lah mcm skrg. and satu bende y aku ingt pasal ain ni, dulu kitorg panggil die budak thailand, savadikap2. ntoh la bkpe, aku pn igt2 lupe ke  xde sbb cume sbb sel sel otak x berhubung eh ? x dpt lah nk di kenal pasti. hahahha

and ade sorg lagii ni haa, lilywati. kitorg ni rapat time skolah menengah and smpai skrg lah jugok blh dikatekan, tmpt y aku slalu jugak share masalah. dulu dulu selalu lepak umah die, tuisyen sesame lah bagai. even mak aku gn mak die pn ngam gilee. haha. pengaruh ank ke ape ni ?

the others, the rest of them y aku x dpt nk bilang mane lah kan kt sini, contoh nye azyan aka lalink *o (hbslah kalau yan bace ni), zamira (dah jd wifey org), emmy (aku rase bakal wifey org gk ni bfore aku. hihiks), sanje hok kejak ade kejak tadok, mekyah hok jd org kuat astro





and yang lain2 lah y ade dlm group ws batch 1993 or yang xde tp still contact, sudi tye khabar aku ape semua kannn.

just aku harap friendship kite akn berkekalan smpai bile2. and lg satu, doakan aku T.T
nak FINAL EXAM dh ni oii.

sebab most of them semua dh keje, aku ni je gigih ngadap buku esainmen bgai kan n sbb tu lah kalau nk hang out biasenye waktu mlm or weekend, sbb nk suite kn gn jadual keje dorg jugak.
so kalau lps ni pn , aku smbung lagii, mmg jenuh la dorg tye soalan yang same "kau bile hbs belajo?" hahaha. dah lah .

smpai sini je lah, n here aku attached sikit gmbor yang ade dgn dorang2. :)



                                                   







p/s : yang palinh byok muke same dlm setiap gmbo, tu lah aku HAHAHA

0 reactions:

Post a Comment

jari jemari meninggalkan tapak di blog ini .

SMILE BABE . Powered by Blogger.

Gadis & Jejaka pilihan

 
UryienFaten's moment Blog Design by Ipietoon