mood bercampur gilee

peh , memang tak terkate laa ape yang aku tengah rase sekarang . ta tau la menyesal or what .
hm hari tu result ups due da kua . result aku jatoh sikeed . terutame chem la , aku sangat careless :((
and after tambah tolak darab bahagi , 3.12 je pointer aku .
terok kan ? paling terok kalau nak di bandingkan gan yang lepas . hm tak ppe , itu motivasi for aku belajar lagi . sekarang nie , aku , hafizi just kawan biase . even , sayang kat die masih ade .
hm awak , i keep ur words .
maybe ape yang jadik memang ada hikmah kan ?
kita hanya merancang , tak mampu untuk tentukan . yang sure , sekarang nie , kene fokus lebih untuk pspm 2 .
tapi , ta tw laa . sekarang nie saye macam kurang focus . selalu day dreaming . huh . =.=
what the **** la kan ?
tape . saya akan cuba gunakan masa yang terluang sebaiknya . im trying :))

umi abah , along akan buktikan .
along akan berjayee <3

0 reactions:

Post a Comment

jari jemari meninggalkan tapak di blog ini .

SMILE BABE . Powered by Blogger.

Gadis & Jejaka pilihan

 
UryienFaten's moment Blog Design by Ipietoon