RISAU NYEEE part 2

ok ok . hai haiii , yang tadi punye entry lupaa lak nak bagi salam or mukadimahh . salam semua nye , pada yang besau , atauu pon kecik , same jee . . ahha . maaf ye koranggs ? 
hm okeey , macam nie . aku nie sebenarnye sangt lah teringin nak smbg degree either in AVIATION , AERONAUTIK , AEROSPACE or ape2 yang sama waktu dgn nye . *alahai , dah macam waktu solat* . haha . kay kay . macam high expect je kan aku punye pilihan ? tapi tu lah . tu lah aku . hm salah aku jugak dulu , time primary sebok nak hang , main2 , bakar sekolah la (yang nie typo , dalam mimpi je ) HAHA . Yelaa , kalau aku dah mula drpd dip kan bbaguih ? tapi tu laaa , tak boleh nak salahkan takdir jugak dalam hal macam nie . semua yang jadik kan ade hikmah nye . tak gitu ? hm baik korang hangguk ? cepat2 ! haa . pandaiii :) 




hee . sengal betoii dak fatenss nie kan ? hoho . tapi kan , tu lah keunikan aku sebenrnye . ok . mbangge diri . ngengg , tah pape *sila muntah biru sekarang * ==/

hm ape2 pon ,yang aku dapat rase kan , hala tuju aku lebih ke arah physics and math . bio gn chem tu bukan tak menat . menat tu ade jugak . yela kan , kau ingat boleh main drop subjek ke kat matrik nie ? berangan laaa .  but tu laah , aku seem lebih menjurus pade 2 subjek tu which one of it memang d dominate by GUYS. oh maaii GUCCI betoii laa , ape pon , aku nie tetap gurl sejati . chewaah . perasan lagi . *baling kulit durian laju2 masuk tong sampah _ piunnng ~ * haha . 

and so whateve laa kan . harap la aku dapat buat keputusan yang terbaik nanti . IN SYA ALLAH . kau boleh tynn :D *sama2 nyanyi lgu LENKA FIKIRKAN BOLEH* huhu . tadi pon kat kelas , cikgu tuto chem aku sibok bercerita pasai course2 and U pilihan nty laa . yang masuk RU tu , bersyukur laa . tapi RU pon sebenarnye ade disadvantage jugak . kalau nak tahu , sila rujuk pak cik GOOGLE ye . hm then ade jugak course yang tak berape HOTSTUFF , macam korang tu haa , BUT CAN EARN MONEY . yeaayyy . money can buy happiness . korang cye ke ? haha , pade aku , 50-50 jugak la . opss , out of topik pulak . 
ape seh kau niee . hoho . k k , antare course nye termasuklah marine kee , biase ade kat UNISZA , UMT cm tu la . yelaa . lagi satu trend sekarang , banyak U yang dah adekan course medic and tak memerlukan sgt student tu dapat 4 RATA sebenarnyee . kau ade soft skill , lagi baguiih . nie pon , lec aku yang cite . aku pecaye jugak gn seme nie . and apling penting , kene ade minat , baru lah dapat kepuasan diri  :D

kate kacangg , KAU BOLEH .

bileh dah ade kepuasan , sila lompat macam nie . HARHAR

the way kite convers pon include dalam soft skill :)

jgn sampai gugup time kene certain interbiu macam nie dah ler .


btw , nak citee jugak , pointer aku sekarang tak la tough mane pon  just 3 atas pagar agak2 kene tiup angin tu antara jatuh gn tak je . haa , macam tu la . korang teka laa sendiri . haha . KEJAM wooks kau . one more thing , U pilihan aku sebenarnye : U nie pon dah ade fast track untuk student degree--> master taw !! SCROLL BELOW ::::



akhir kate aku . tu semua pilihan based on your palm mase apply UPU nty :D




entry aku semacam je pjg kali niee . HAHA .
thanks bacee from top to toe :D

0 reactions:

Post a Comment

jari jemari meninggalkan tapak di blog ini .

SMILE BABE . Powered by Blogger.

Gadis & Jejaka pilihan

 
UryienFaten's moment Blog Design by Ipietoon