TIGA TIGA TIGA hari

salam :D 
hai semua nya . kabaree semua nye ? harap semua sihat je k ? kalau tak sihat , karang ade yang jadk tiga hari macam aku . haa ? tak paham ea ? tiga hari ape?
owwh , patot korang macam blur , aku tak cte ag . HAHA . k k . nk tahu tiga hari ape ? tiga hari aku deret kene g klinik . why ? kenapa ? eleeh , nak tw ke ? baiklaah . pada rakyat beta yang nak tahu , stay tuned okey . yang tak nak tahu tuu , bolehlah merangkak sambil pegang perisai cz sejurus je korang gerak , aku TEMBAK !!!! mwaheee . takot ? takot tak ? hohoo . 
okeey , macam nie , hari first , hari khamis malam aku pergi klinik cz petang tu aku terkene bola sofbal :'( 
time tu , tgah practice laa cte nye . then ade la masalah teknikal y tak dapat beta elakkan , maka begitu , bola tersebut telah mengenai mata wa ! peeeh , cte nye memang peritlaa . bayangkan >>>>>
bola tu betol2 kene tepat kene kat bhg mate belah kiri aku , tepat , bukan sipi okeey ?  SUMPAH sakit , meraung jugak la aku tgah padang . and yang buat aku cuak wat beberape ketika , aku tak boleh bukak mate lgsng , dunie nie gelap gelite la cte nyee . PANIKK . pehh . seram weeeh . aku dah start negative thinking pon mase tu . dgn aku dapat dgar dak lain cakap macam2 and tgah kerumum keliling aku lagii . lagi laa aku takoot . but akhirnyee , aku sebenarnye dapat di selamatkan atas bntuan diri sendiri . haha . macam tragis kan ? agak berdenyut la mate aku mase tu . maka sepet sebelah jugak la mate aku , dah la yang sedia ade sepet lagi kan ? HAHA . tu lah reason malam tu aku g klinik , takot mudarat kan . tapi yang boooongang nye , doc tak cek pon , die just kasi ubat and cakap : nie SPORT INJURY : walaaweeh , aku pon boleh kayy cakap cm tu ? pas je la jawatan tu kat aku !

kerana bola nie laa >,<

okey , tutup bab mata and sofbal . 
cte seterusnye , hari nie punye cte . tadi aku g klinik cz aku rase tekak aku macam luke je . cz bile aku spitting , ade darah jugak . then , aku had flu , tapi bukan mucus yang kuar but BLOOD . okeey , tu yang buat aku panik . tapi aku rase tu maybe pasal peralihan cuace and badan aku panas dalam kot . 
hm then , g la klinik masjid tanah mase kul 3 tadi . cek pnye cek , aku kene amik darah . kalau nak cte pasal ape yang jadik kat stu memang 7 hari 7 malam 7 siang pon tak habis . HAHA , tapi macam terbayang lagi lah cm ne muke blur due orang nurse nie blur * repeating disini * nak cari urat darah aku .hoho . kesiaan weeh . haha . hm ok ok so cm nie , nak  d pendekkan , doc ckap yang aku nie kene suspek denggi or ade jngkitan virus . owh =='
,macam tu eh ? so die kate , aku kene datang lagi pagi sok untuk cek darah lagii . waaaa :'(
GEMBIRANYA takot nye !! takpe , kau kuat . takde pape nye . haa . satu pesanan dari aku , korang kalau rase tak sihat tu , cepat2 lah ke klinik ye ? jgn tngguh kayy ? kang jadi macam aku . perit !! okeeey . take care guys <3
aku harap tiga hari aku brlalu dgn selamat :D 
and aku harap tiga hari tak akan jadi empat hari or lebihhhh . AMIINNN (:

xceli aku kene inject due kali kat tempat berbeze cz nurse tu slah cucuk tadi =='

0 reactions:

Post a Comment

jari jemari meninggalkan tapak di blog ini .

SMILE BABE . Powered by Blogger.

Gadis & Jejaka pilihan

 
UryienFaten's moment Blog Design by Ipietoon