aku memang begitu .

tak semua kau rancang akan berlaku .
BETUL  la tu . memang , tak semua ape aku rancang akan jadik .
same things laa bile aku tengah madly in love with him or him ot maybe him ?
dont know why , seriusly .
sometimes . im became tired of this .


LOVE
HUH , tak pernah betul2 ade dalam jiwe aku .
SUCK
dah macam begger of love . huh ,
still for a day when u come to me then propose me ,
saying :
WILL U MARRY ME ?
ade ke macam tu ?
hm mengharap tah bile .
macam ayat , CAPITAL E ,
saya tunggu text awak macam tgu salji turun kat malaysia je .
huhu . thanz awak untuk ayt too .
btw , still tunggu and tunggu .
ok . bye . 

0 reactions:

Post a Comment

jari jemari meninggalkan tapak di blog ini .

SMILE BABE . Powered by Blogger.

Gadis & Jejaka pilihan

 
UryienFaten's moment Blog Design by Ipietoon