aku sayang gigi aku !

haiyo . bace heading pon pelik kan ? ade pulak sayang2 gigi . tapi memang betol la.
cite nye cam nie , pagi tadi aku tak g cluz . 
sbenarnye nak gtaw yang aku gi poliklink  masjid tanah . kesnye , gigi aku nie yang pakse aku pegi . agak lame dah sakit , tapi disebabkan kekangan waktu , peluang yang ade , . aku tunda dan tunda sampaikan pagi tadi . aku sorang je kodd dak matrik yang ke unit "metadon" law tak silap  aku name nye . hehe . ta nk pulak aku hafal mende alah tu ha . 
hm naik je kt atas tu , dengan lagak sopan santun nye laa aku p kaunter no giliran tu . 
*pernah datang sini tak ? .ade la nurse kot yang jage too tanye . 
aku gan selambe jawab cam nie 
*law kat bawah tu ade la .kat ats nie belom ag .
* hm ok2 . duduk la dulu . kejap lagi ambik no giliran 
aku dah cuke nie ha . serius , aku takot jume dentist . maklum lah ade pengalaman yang tak enak gan dentist time skola dulu ! 
kerana nila seitik , rosak susu sebelanga . haha
hm nom aku 1018 .  nom skarang 1011 . wah . tak lama lah aku tunggu ! hoorey (takot tak terkata sebenarnye )
nak hilangkn nervous too , aku pegi lah toilet dulu . huhu
then beberapa ketika , nom aku d panggil . masuk je dalam bilik too ha , aku tengok je kerusi too . 
wahh . cuak siak ! haha 
apelah aku nie . then , dentist too cakap la . adik , duduk lah dulu . biar saye check dulu . 
ok2 . cek . die gtaw ape tah kod rahsie ntara dentist too , sound trouble la , bla2 . haih , tak ingat aku ape die sebut . 
hm then , die da cek tu , die lak tanye . awak sakit ape ? haiyo , aku jawab la . saya rase gigi geraham saye yang atas nie berlubang . ok , aku ingat kene tampal jela . pasto die cek balik . die cakp la gigi aku either kene cabut or boleh buat rawatan akar . aku nie dah la selennge badak nye pegi tanya , kalau cabut , tak de lah ggi ea ? hm ape lah soalan aku nie . turun la duit hantaran . haha
then yang rawatan akar too ,aku tye la . sakit ta doc ? die rase cam ne ?
doc 2 explain la jugak sikit2 . die cakap , tak sakit la . ngilu je . tapi kalau buat kene 4 5 kali la ulang ke klinik . law cabut , sumpah aku sayang ! mane la boleh ganti2  . gigi due kali je tumbuh . ta kan la nak jadik nenek2 pade usia muda wehh .
cam ne nie ? aku tak leh nak pk ape langsong . at least , doc kasi aku kate due . die soh aku balik pk dulu , nt dah ready datang balik . huwaaa ! 
ta kan aku nak cabut kan ?

=( 

0 reactions:

Post a Comment

jari jemari meninggalkan tapak di blog ini .

SMILE BABE . Powered by Blogger.

Gadis & Jejaka pilihan

 
UryienFaten's moment Blog Design by Ipietoon