sentakk !

sentak ! hah , memang sengat2 sentak .sentak too pada aku perkataan yang same waktu dengan terkejut . memang wehh .aku tak tau lah nak kena cite daripada A ke Z ta . pehh , law cam tu, sampai PSPM 4 belom tentu la habis cite ye .hm takpe lah , bia aku summmarise je . since nie blog aku , suke hati aku lah nak tulis ape2 pon . hehe :)
gah marah pon ley mlawak . ntah bile aku nak jadik sies . hehe
ok cm nie . beberapa mimit yang lepas . aku online fb . then update satu status nie . pas uh dengan tak di sangke ade lak orang yang aku tk harapkan muncul datang n comm . comm ye , bukan like . kalau like aku ok je . tak kisah . dah tu , yang buat aku sentak nye ~ comm memng damn gile aa ! haiyo . cantiknye bahase ko cik abang ?
dulu macam hape . sekarang ?
haiyo . cepat nye berubah . biase lah hot set00f macam ko kan . tapi soory , bukan aku tak jumpe button remove drpd lappy ksygn aku nie . tapi aku memang suke main gan api . nak tengok ape lak tindakan ko .
:: gila ini perempuan !::
ye . memang aku gile . gile cz aku dah selalu tertipu . tapi makin aku kene tipu , aku dah jadik makin kuat :)
terima  kasih yang dah beri layanan seburuk bunyi nangka jatuh daripada pokok sampai tergolek2 too ye .
anda memang pernah saye sayang . tapi tak mustahil jugak anda akan saye benci . SHIT DATZ . its not a nice things to say :p
* DIAM BUKAN TAKOT !
tapi aku teringin nak tengok permainan ko sebenarnye .
huh ! lega rase nye bile dah luah kan . even aku tak mention name orag too , aku tetap ase dah lepas beban .
aku tunggu !!

0 reactions:

Post a Comment

jari jemari meninggalkan tapak di blog ini .

SMILE BABE . Powered by Blogger.

Gadis & Jejaka pilihan

 
UryienFaten's moment Blog Design by Ipietoon